Stiri

Acces facturi OnLine la EON, ENEL şi ROMTELECOM

E.ON  Energie Romania ofera acum tuturor clientilor sai,  persoane fizice, prin platforma E.ON Myline www.myline-eon.ro, posibilitatea de a  :

- vizualiza ultimele facturi

- posibilitatea de plata online

- transmiterea indexului autocitirii contorului de gaze naturale

- abonare newsletter

- informatii utile

Pentru a beneficia de aceste servicii clientii E.ON trebuie sa parcurga urmatorii pasi :

Inregistrare

1.Primul pas sa se inregistreze portalul online E.ON folosind butonul “Creeaza cont” Pentru a va inregistra e nevoie doar de datele dumneavoastra personale si o adresa de e-mail valida.

2.Pasul urmator: alegeti o parola proprie.

Aceasta trebuie sa fie de minim 6 caractere, sa contina cel putin o litera si niciun caracter special, cum ar fi *, % sau $.

Pentru a va asigura ca nu exista greseli sau tastari gresite in aceasta etapa, parola trebuie introdusa de doua ori.

Pentru securitatea informatiilor introduse de dumneavoastra, veti primi (pe adresa de e-mail indicata) un link, pentru a va activa contul dumneavoastra myline.

3. In sectiunea “Alegere partener” dupa activarea contului dumneavoastra myline, introduceti datele specifice de client E.ON. In functie de tipul clientului, de gaze naturale, trebuie sa introduceti codul de abonat, codul punctului de consum si numarul contractului de furnizare. Aceste date se regasesc pe factura de consum. Datele contului dumneavoasta se vor actualiza in maxim 24 de ore.

Plata si vizualizare facturi

In sectiunea “Facturile mele” aveti posibilitatea de a vizualiza ultimele facturi emise si de a le plati online pe cele neachitate, cu ajutorul unui card bancar. Prin selectarea facturii cu rest de plata diferit de zero alegeti sa platiti contravaloarea facturii respective, fara a plati vreun comision.

Program de consum.

Aceasta pagina va ofera si posibilitatea vizualizarii programului de consum ales de dumneavoastra prin contractul de furnizare. O factura exemplificativa, detaliata, cu explicatii pentru fiecare câmp inscris, va sta la dispozitie in subsectiunea “Explicatii factura”.

Autocitire contor

Clientii E.ON care au optat prin contract pentru autocitirea indexului contorului de gaze naturale au posibilitatea transmiterii lunare a indexului in sectiunea “Autocitire contor”. Prin selectarea punctului de consum pentru care doriti sa trimiteti indexul, veti putea vedea datele referitoare la ultima perioada de facturare, indexul ultimei facturi si intervalul in care puteti trimite autocitirea pentru a putea fi luata in considerare.

Verificari si revizii tehnice

In sectiunea “Verificari si revizii” aveti posibilitatea vizualizarii termenelor legale de efectuare a lucrarilor periodice de verificare si revizie tehnica la instalatia de gaze naturale pentru fiecare punct de consum selectat. Tot aici puteti descarca in format pdf contractul de prestari servicii pentru verificari si revizii tehnice efectuate de compania E.ON Gaz Distributie.

Comentarii si pareri despre aceasta stire gasiti la: 
http://dancioca.wordpress.com/2010/10/12/noi-facilitati-pe-site-ul-www-eon-gaz-romania-ro/ 

Enel – My Enel

Enel ofera clientilor sai acces la informatii personalizate, precum factura, situatia platilor si consumul de energie electrica, prin accesarea paginii web: www.enel.ro, prin serviciul  My Enel .

Pentru utilizarea serviciului My Enel clientul trebuie sa parcurga cateva etape :

-crearea contului de utilizator se face accesand link-ul Inregistreaza-te, din bara de instrumente si apoi link-ul Inscrieti-va.

Dupa inscriere, respectiv crearea contului, clientii au acces la urmatoarele informatii :

1.Evidenta facturi si consumuri energie

2.Istoric indexuri contor

3.Evidenta plati

4.Compararea consumul de energie

5.Inregistrare index online.

Important :

Accesul la Serviciile online oferite de ENEL se poate face numai cu conturi autentificate.

Enel – Telecitire

Enel pune la dispozitia clientilor sai, casnici si agenti economici- mici consumatori (cu puteri <10KW) Serviciul Telecitire disponibil prin apelarea numarului de telefon gratuit 0800 07 08 09 (activ 24 ore din 24, 7 zile din 7) prin care:

Clientii pot comunica mai usor si mai rapid indexul contorului in intervalul de timp atribuit, specificat in factura. In acest fel toate facturile vor reflecta consumul real de energie electrica.

Cum poate fi utilizat serviciul Telecitire:

-clientul acceseaza numarul Telverde 0800 07 08 09 , din retelele de telefonie fixa sau mobila

-formeaza codul de client -Cod Eneltel (care este specificat pe factura, pe prima pagina, in coltul din dreapta sus) si

-tasteaza indexul contorului-mai putin cifrele de dupa virgula-si apasa tasta diez(#)

Citirea trebuie comunicata intr-o perioada de timp de 10 zile, alocata fiecarui client. Intervalul de timp atribuit fiecarui client se regaseste precizat in factura, pe prima pagina, coltul din dreapta sus.

Telverde Telecitire poate fi apelat gratuit din retelele de telefonie fixa sau mobila, de catre clientii care sunt abonati telefonici ai RomTelecom, RDS/RCS, UPC, NetPoint, Vodafone, Orange.

Clientii care nu dispun de telefon, sau au un telefon cu disc care nu permite transmiterea citirii, pot utiliza un telefon public sau telefoanele montate special cu acest scop in casieriile Enel Energie, unde pot beneficia si de suport in utilizarea serviciului. 


Daca un client nu doreste sa foloseasca acest serviciu sau nu reuseste sa comunice indexul in intervalul alocat, i se va emite o factura pe baza consumului pe care l-a avut anul trecut, in aceeasi perioada de timp.

Clientul are posibilitatea sa aleaga oricând sistemul de facturare preferat fara o informare prealabila a furnizorului.

Comentarii si pareri despre aceasta stire gasiti la:

http://dancioca.wordpress.com/2010/10/01/noi-facilitati-pe-site-ul-enel-ro/

ROMTELECOM

MyAccount este disponibil pe site-ul www.romtelecom.ro  , iar din martie 2010 se pot plati online facturile Romtelecom.

Pentru clientii rezidentiali inregistrarea se face direct pe site-ul www.romtelecom.ro, iar pentru clientii persoane juridice este nevoie de un contract semnat (prin intermediul reprezentantului de vinzari sau prin apel la 1930).

Pentru crearea contului in cazul unui client rezidential se intra pe site-ul www.romtelecom.rosi in bara de sus in partea dreapta se intra pe link-ul MyAccount aici. Trebuie introduse urmatoarele date:

- adresa de email (la care aveti acces)

- codul de facturare (disponibil in coltul din dreapta sus al facturii– 14 cifre)

- identificare client cu: numar telefon Romtelecom (cu prefix – 10 cifre) sau seria cardului Dolce (12 cifre) sau seria IMSI a echipamentului CDMA (15 cifre)

- textul de securitate care apare in formular (8 caractere, litere si cifre)

Dupa apasarea butonului Inregistreaza-te se primeste un email (pe adresa indicata de dvs.). In email e un link care trebuie accesat in 24 de ore de la primirea mesajului. Dupa accesarea link-ului primit se completeaza pe formularul de la adresa respectiva:

- Nume

- Prenume

- Cod numeric personal

- Telefon contact

- Parola aleasa (minim 6 caractere cu litere si cifre)

Dupa apasarea butonului Inregistreaza-te, contul MyAccount este deja activat. Toata operatiunea dureaza 5 minute.

Pentru a accesa contul MyAccount se intra pe site-ul www.romtelecom.ro si in bara de sus  dreapta se intra pe link-ul MyAccount cu adresa de email si cu parola aleasa.

Parola se poate schimba ulterior din meniu.

In MyAccount meniul ofera mai multe informatii si servicii:

- Serviciile clientului

- Facturi si anexele la facturi

- Plati – se poate plati online factura utilizind orice card bancar cu care se pot face plati pe Internet

- Notificari - notificare prin e-mail la emiterea unei noi facturi; notificare prin SMS la emiterea unei noi facturi

- Factura detaliata (inclusiv pentru convorbirile nefacturate inca)

- Trafic CDMA

- Restabilire servicii

- UEFA Champions League LIVE (se pot vedea online meciurile din sezonul UEFA Champions League 2010-2011, la un tarif special)

- Contact (pentru a comanda servicii noi, a cere informatii, a trimite sugestii sau a semnala probleme)

- Schimbare parola

De asemenea, din MyAccount se poate verifica disponibilitatea serviciilor Romtelecom dintr-o anume locatie (cautind dupa numarul de telefon sau dupa adresa).

Daca se alege primirea facturii doar in format electronic, in prima factura  emisa de Romtelecom va aparea o reducere de 3 Euro.

Comentarii si pareri despre aceasta stire gasiti la:

http://dancioca.wordpress.com/2010/11/25/myaccount-de-la-romtelecom/